maandag 18 februari 2008

Victoria, part 3


Vlak na Melbourne begint The Great Ocean Road. Een slingerende weg langs de kust met hier en daar (zie foto) mooie look-outs. Het heeft wel wat weg van de Californische Highway 1 met ook van die spectaculaire vieuws. De rotsachtige kust wordt afgewisseld met stranden waar het voornamenlijk leeg is. Er zijn genoeg surf beaches maar helaas geen activiteiten gezien want de zee was op die plekken vrij rustig.
Hoewel we nog steeds geen kangeroes hebben gezien staan ze wel op de kaart en heeft Ronald er vanavond een gegeten, nou ja een stukje daarvan. In rode bietensaus op een bedje van aardappelpuree: heerlijk! zegt hij want ik hield het bij een vis. Zou er ook koala op het menu kunnen staan? Ik hoop het niet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ronald en Loes,

Na 2 weken een reactie van je buur. Ik kijk al wat langer mee met jullie reis 'down under'. Iedere keer als ik firefox opstart is jullie weblog de eerste tab die geopend wordt.

Mooie foto's heb ik gezien en ik ben wel een beetje jaloers hoor...

Cheers,
Willem.

Lammert Bos zei

Hi Loes,

wat een fraaie foto. Als de hele weg zo is dan benijden wij jullie want dat is toch fantastisch. Trouwens, waar smaakt een Kangoeroe naar? Ik heb wel een struisvogelbiefstuk gegeten maar dat is nogal sterk van smaak. Enfin, ik denk ook dat wij een visje genomen zouden hebben.

Groetjes
Els en Lammert