zondag 10 februari 2008

New South Wales, part 1


Vanochtend onze auto opgepikt bij Apollo Motorhomes (die blijkbaar dus ook in personen-auto's doen). Nadat het stel voor ons was afgehandeld (ook uit Utrecht, vreemde blik van de baliemedewerker) kregen wij onze Toyota Nogwat mee, tot onze (aangename) verrassing met automaat. Slechts een kleine rit naar de "Blue Mountains", een bergrug ten westen van Sydney met prachtige uitzichten & eindeloos veel hiking trails, waarvan wij natuurlijk maar hele korte stukjes doen. Wél met de steilste trein (52 graden) naar de bodem van de vallei, en met de idem Cable Car weer omhoog. En als klap op de vuurpijl nog over de vallei heen in een gondel met glazen vloer. Op de foto zie je onze voeten (2 van Loes, 1 van mij, met de ander is ook alles in orde maar die stond even ergens anders) & The Katoomba Falls zo'n 200 meter onder ons. We overnachten in een schattige cottage, en hoewel er niemand was om ons te ontvangen (de sleutel lag precies op de plaats die ons in Nederland al was medegedeeld), klonk er wel een gastvrij klassiek muziekje toen we het pand betraden.
Met een BBQ Chicken & Coleslaw uit de buurtsuper brengen we hier een genoeglijke avond door.

1 opmerking:

Lammert Bos zei

Als ik zo die drie voeten zie dan krijg ik al de kriebels van de hoogte. Ik zou Els er niet in krijgen, nog voor geen miljoen :). Tjonge, Ronald, jij durft trouwens wel op die brug. Maar ik neem aan dat het wel de moeite waard was. Ik denk dat Els ook die aap zou gaan bekijken als ze mocht kiezen.

Even een weerpraatje hier: vandaag volop zon en plaatselijk 16 graden. Ik heb al vlinders gezien en de terrasjes zaten vol. Sorry hoor, wilde jullie niet de loef afsteken. Woensdag wordt het weer 6 graden :).

Groetjes en have fun
Els en Lammert